Kızlar 43 yaşında kayınvalidem. Ve Allah var 5 yıldır tel kötü sözünü duymadım. Hep tarafımda oldu,Yanımda durdu. İdrar kaçırma sorunu vardı. Ve sürekli kanaması. Pandeminden dolayı gitmiyordu hastaneye. Dün kayınbabam mecbur götürdü artık. İdrar torbası sarkmış,rahmi sarkmış,bağırağı bile yerinden çıkmış. Yetmez gibi rahmini siğiller kaplamış. Parça alıp patolojiye yollamışlar. Her halükarda ameliyat olacaksın demiş doktor. Eğer sonuç kötü olursa Rahmi alınacak. İyi huyluysa yerine yerleştirilecek organlar. Ama dünden beri çok kötüyüm.Ona bişey olacak diye aşırı korkuyorum. Çünkü gurbetteyim. Ondan başka dostum yok. O bana kaynana değil hep en yakın arkadaş oldu. Acı çekmesi bile beni aşırı üzüyor.😔 lütfen dua edin de iyi huylu çıksın sonuç 😔