2 bucuk aylık kızım var cildi çok hassas prima pişik yaptı. Sleepy kullanıyorum ama emici değil ve çok iz yapıyor bu yüzden bez değişmek istiyorum. Buradaki önerilerden canbebenin lila renkli paketini aldım o da sleepy gibi morfıx de 3 ve 4 numara olarak sadece kilot bez vardı 3 numara aldım 6 11 kilo arası cocuğu sıktı memnun kalmadım e bebekte baby me gördüm ama emin olamadım birde 100 adet var pakette 72 TL ye eğer memnun kalmazsam paket boşa gidecek diye düşünüyorum