busra-mom Bebeğim 1,5 aylık emerken veya sonrasında ses geliyor bağırsaklarından gazını her emmeden sonra çıkartıyorum aslında gazdan mı guruldar niçin böyle sürekli
busra-mom ozge3747 çok hırslı emiyor sütüm olmasına rağmen doğduğundan beri öyle ondan hava yutabilir diye düşünüyorum bende hep