Merhaba arkadaşlar oğlum yaklaşık 8 aylık oldu yatmadan önce bezini değiştiririm sabaha bezi fazlasıyla dolar beslenmesi ve kilosunda bir sıkıntı yok ama bugün bezi kupkuruydu bezi açınca da işemeye başladı her yer çiş oldu bezini ben bağlamamıştım biraz pipisinin üstündeydi bantlar ondan dolayı mı yapmadı yoksa bir sıkıntısı mı var anlamadım bu durumu yaşayan var mı