Bllmn Hamak beşik almayı düşünüyorum ama kullanıp memnun olduğunuz önerebileceğiniz bir marka var mı?
Deletedmom275 Bllmn Bize bu beşik hediye gelmişti. Oğlum 6 aylık olana kadar kullandım. Memnun kaldım. Tavsiye ederim. https://www.ilkebebe.com/urun/sunny-baby-665-dandini-hamak-besik-mavi-ib22525
Tubali Bllmn puanti gondol hamak beşik kalitesi çok güzel oğlum 7 aylık doğduğundan beri kullanıyorum