melissaaa 29 mayis cuma günü sabah 8 de girdigim dogumdan 9 da ciktim ama kizim 10 dkda dogdu benim dikislerimin alinmasi hepsi yaklasik 1 saatte bitmisti. Ameliyata esimde girdi bana destek oldu hemsire arkadsmzdi benimle surekli konstu motive etti ben sadece o an nefes alirken zorlandm ve titryordm cocuk cknca usudum biraz ve bulanti gelmeye basladi kizim cikarken karnmdaki cekismeleri hisettm sadece okadar. butun islemler bttgnde odaya getrdiler beni sedyeyle belden asagisi uyusuk sezmyordm 3 saat sonra uyusklk gecmeye basladi 🙈 sonda takilrken de hisstmedm uyusuktm cnku bgun yurudum bir kez yarinda yuruycem sonda cikarilrken agrycam.gbi hssedyorm kizlar😐 dayanacam artik allah güc veryor sukurler olsunki kavustm kizima 🙏 buarada kizimiz 3.220 kilo 52 cm boyu.Allah herkese hayirli dogumlar nasip etsin insallah Allaha sukür sagligmz yerinde cok guzel bir duygu annelik duygusu gercekten cok mutluyum kizlar. sorularinz olursa cevaplayablrm❤🤗
Elif16s Allah hayırlı, sağlıklı, bereketli ve uzun bir ömür versin bebeğinize inşallah. 😍 Annelik güzel şey. ❤️
Alpinannesi1 Sontadan bende çok korkmuştum nasıl çıkaracaklar acıyacak vs ama hiç acımadı sakın korkma çünkü korkulacak bişey yok canım🌸
Aysegulyt Hiiiç hissetmeyeceksin merak etme öyle çok içerde bişey değil zaten..Allah sağlıklı mutlu bir ömür versin ikinize de