Merlinn yüzde 90 geçti diyebilirim. Arada ağlarken gaz çıkarıyor o zaman sancısının olduğunu düşünüp damla veriyorum yani düzenli vermiyorum. Ben de memede uyutuyorum emdikten sonra gazını çıkarmaya çalışmıyorum zaten azcık uyuyor öylece kalıyor yani. Ne kadar doğru bilemiyorum 🤷♀️ ben de ne kadar gidemediğimi bilirim eşim evde de Allah tan ona bırakıyorum çoğu sefer tatil bitene kadar da buyur inşallah durur kendi kendine. Bu minnoslar büyüyecek inşallah da biz de onu nasıl yapsak bunu nasıl yapsak diye düşüne düşüne bi hal olcaz analar boşuna kocamiyormus dedikleri bu olsa gerek 😍