iko84 benim iki çocuğumda oldu 3.4 ay çekiyoruz biz bu sorunu malesef hatta oğlumda sadece bir parmağı deil ayak parmakları da ellerinde komple toplam 9 parmağında vardı batma Dr goturduk bı krem verdi adından emin deilim o yüzden soylemicem kremi kullanınca bir ay içinde düzeldi bnce Dr götürün. Kesinlikle çünkü ilaç kullanmadan geçmiyor ve çok can yakıcı bir durum ha bide biz kesmeden önce ılık sabunlu suyla yumuşatıp öyle kesiyorduk çok faydasin oldu tavsiye ederim geçmiş olsun