Fazilettt Anneler sütüm yetmediği için sma mama kullanıyorum günde en fazla üç defa veriyorum kabızlık yapmıyordu şimdiye kadar dünden beri bebeğim kakasını yapmadı huysuzluk fln yok ama tedirgin oldum başına gelen varmı acaba yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Brkgl0605 Fazilettt bizimde ilk başladığımızda öyle olmuştu hergün bi kaç kere yapan bebeğim 48 saat üzerine yapmıştı kakasını ama sonra düzene bindi çok şükür 🙏🏻
Sarem80 Fazilettt canım bende ilk başlarda sütüm yetmedigi icin kullanmıştım bi sorun yaşamadım bebekler kabız olabiliyor bazen 10 gun yapmadigi bile oluyor benim bebegim 4 yapamamıştı normal durum yani rabbim yardımcin olsun inşallah sütün bol olsun🙏
Barismehtap Fazilettt ilk 1,5 ay kullanmıştım ben, kaka yaparken zorlandığını düşündüğümde mamanın miktarına göre 1 çay kaşığı işlenmemiş zeytinyağı koyuyordum içine,her 60 ccye 1 çay kaşığı şeklinde. Doktorumuzun önerisiydi
Fazilettt Brkgl0605 cnm ben doğduğundan beri veriyorum iki defa içiyor 24 saatte normal mi yani akşamdan beri ağlıyorum bebeğim kabız oldu diye
Fazilettt Barismehtap bende bugün yaptım zeytinyağını kendi yagimiz var katkısız yani her seferinde mi koyayım ama zeytinyağı altta kalıyor oraya gelince içmiyor zeytinyağını
Barismehtap Fazilettt arada biberonu çalkalayın,yine o kısmı almıyosa direkt gün içinde kaşıkla verin,ama her zaman değil,zorlandığını düşündüğünüzde
Fazilettt Barismehtap bugün denedim içmedi geri çıkardı kustu ama mamaya katim belki çok koymuşumdur teşekkür ederim canım Allah razı olsun