Merveyavuz Kızlar bugün memeyi bıraktırmaya başladım oğluma 1 gün boyunca hiç emmedi. Ama artık sütüm birikmeye başladı acımayada başlıyo korkuyorum mastit olmaktan. Sağmak mı gerek sürekli acaba 😪 pompada yok evimde 😕
MUGUL Merveyavuz sıcak duş al canım gögüslerine masaj yap hafif elinle sağ ama sık sağma yavaş yavaş süt azalır sık sağmazsan. Ben hiç sağmadım uçlarını kaşınıyordur başka ağrı acı olmadı şükür sen kötümüsün?
Deletedmom421 Merveyavuz Sağarsan dahada coğalır canım cok az sağman lazım cokta boşaltma göğsünü öylece kuruyacak tabikide ağrıda yapacak bebeğin kaç aylık?
ArinLisa47 Merveyavuz canım bildiğim kadarıyla ilaç. Varmış emzirmeyi keserken yardımci olmak için yanlış bilgi olmasın tabi ama belki işini görür eczaneye sor istersen
Merveyavuz MUGUL Şu an ağrı yok ama sertliklere elleyince acıyor sadece. Az önce elimle sağdım çok azcık. Arada böyle az az sağmam gerek o zaman öyle mi
MUGUL Merveyavuz ateş sıtma falan olmazsa mümkün olduğunca sağmamaya çalış Hafif ağrı acı normal 1-2 güne daha iyi hissedersin.
Merveyavuz MUGUL Birikip sertleşmesi normalmi o zaman direk mastit geldi aklımada korktum bende o yüzden
MUGUL Merveyavuz tabi tabi illaki sertleşecek doluyor gögüs sonuçta. Bende yakın zamanda bıraktırdım 😛şimdi elledimde sertlik var hala
Merveyavuz MUGUL Allah’ım anaların bu çileleri nedir ya 😂😪 tamam canım teşekkür ederim kolayca atlatırız inşaallah bu süreci 🤲🏻
ArinLisa47 Merveyavuz canım ben öyle duydum yani umarım doğrudur her anne bu yoldan geçiyor zorlu Bi süreç Allah yardımcin olsun