Borasmomy Kızlar merhaba dün 2 ay aşımızı olduk kızarıklık vardı ama çok fazla değil şimdi pıtır pıtor olmuş ve aşıdan sonra yüzünde de belirli yerlerde kızarma olmuştu pişikte aşıdan mıdır yaşayan var mı 😔
Zeynept Borasmomy aşıdan olduğunu sanmıyorum. Sık sık poposunu yıka pişik kremide önemli benim kızıma sudocream yaramadı bephantol hafifletti.bezinide değiştir tam dolmadan. Eğer bezide ıslak tutuyorsa pişik iyleşme süresini uzata bilir
elifzeze Borasmomy altını islak mendille degil kaynamış suya pamuğu batırıp silin veyahutta yıkayın ikiside iyi gelir. Pişik kremi olarakta hametan pomad (mavi olan) ve sudocrem öneririm önce hametan sürün biraz yedirin akabinde sudocrem sürün Allahin izniyle iyi gelecektir.
Borasmomy Denicem dediklerinizi teşekkür ederim mustela kullanıyordum iyi gelmiyor diye sudocrem sürüyorum ıslak tutmamaya çalışıyorum kaka yapar yapmaz alıyorum hiç popoda kakalı kalmadı ama yine de oldu