Çok zor çok zor bir bebeğim var 22 aylık doğurduğun beri uyku sorunumuz var bu saat oldu 1 saatttir sallıyorum ağlıyor geriliyor ger gece böyleyiZ yanımızda yatıyor beşiğinde asla yatmıyor ağlıyor koyduğum an 10 kere kalkıyor gece emmeye bıraksammm saatlerce emer bitik durumdayımmmm artk ben ne yapıcammm. Görüşmediğim doktor kalmadı uyku teroru dedilerrrr nazar dediler gerçekten bazen kendimden bile nefret ediyorum bağırıyorum istemsizce sonra çok pişman oluyorum ağlıyorum çok çaresizim çok