Didem52miray benim oğlumda öyleydi teyzesi.4 aylık olduk biz yaklaşık 1,5 aydır çok şükür gece 3 ler,4 ler bitti.saat 10 ile 11,30 arası muhakkak gece uykusuna geçmiş oluyor(e tabii gece uyanıyoruz emip yatıyoruz kalksa bile 1 saat sonra gene uykuya dönüyor)ben oğlumun dış uyaranlara karşılık verdiğini fark ettiğimde (ilk kez beşiğine asmış olduğum,letgodan aldığım 5 liralık balıklı ,keçeden yapılmış dönönceyi gözleri ile takipettiğini ve hareket edince gülmeye başaldığını fark ettiğimde)başladım uyku saatini erkene çekmeye.inşaallah darısı başınıza.ama dediğiniz gibi salya akıtmalar ve parmak el emme bizde de hat safada..canları sağolsun da geçecek bu günlerde napalım..