S123ye size şöyle söyleyim benim bebeğim baya huysuz ben rahatsız birazda benden başka ilgilenecek kimse yok gündüzleri bazen öğlene kadar hiçbirşey yiyemiyorum ve ona rağmen göğüsümden süt akıyor düzenli beslenemiyorum çok az yediğim halde çok güzel arttırdı benimkini burda en önemli şey bol su tüketmek günde 3 litre içiyorum onunda faydası var günde 15 damla 1,5 lite suya su azalınca su ekliyorum üstüne onu içiyorum