Duru26 Şubat ayında e bebek den alındı. Kızım emmediği için almıştım 1hafta kadar kullandım. 300 TL ye satıyorum aldığım gibi tertemiz çantası ve kutusunda duruyo ilgilenenlere ayrıntılı fotoğrafını atabilirim
Happygirl8 https://www.akakce.com/siparis/?p=492334449&ref=844&gclid=CjwKCAjw5cL2BRASEiwAENqAPpw3pte7PuwDsdqRoq5MTdErF6I8_S0LdRi2r7BfB9Wueb_1O2sACRoCTcUQAvD_BwE#m-gallery
Duru26 Kızlar inanın ikinci el fiyatlarını araştırarak bu fiyatı söyledim pazarlık payı da düşünmüştüm 300 TL içinde. 250tl ye bıraktım nasip daha da fazla düşemem 💜🌺