Seymahamza
Hanımlar spiral kullanıp gerçekten güvenli diyen var mı yani kullananlar koruyuculuk hakkında ne düşünüyor acaba
Seymahamza
[bilinmeyen] ben de 40 çıkınca taktırdım 10 gün oldu ama aklımda hep bir acaba var ya korumazsa falan dıye aşırı gerginim bir bebeğim var başka da düşünmüyoruz derken kafam hep orda
Seymahamza
[bilinmeyen] ben doktora sordum 10 yıl süresi var yılda bir kez gitmen yeterli dedı siz gittiniz mi kontrole
Seymahamza
[bilinmeyen] anladım bana hiç bahsetmedi bir ay sonra gel diye bir de yanındaki ebe eğilme ağır kaldırma kaymasın 3 ay dikkat et bunlara dedı size bir şey önerdiler mi kaymaması için
Sevalseval
Zor oluyor mu taktirmak
Mervesya
[bilinmeyen] acıyormu takılırkem