On gün oldu sezeryan olalı, kanamam sıfır. Bugün doktora gittim içerde kalmış rahim kendini toplamamış dedi metiler diye bir tablet yazdı. Ama prospektüsünü okuduğumda emzirme döneminde kullanılması uygun değildir yazıyor ve bebekte zehirlenmeye yol açtığı saptanmış falan yazıyor. Çok arada kaldım aranız da kullanan var mı bu ilacı ? Şimdi içsem bi dert içmesem bi dert 😒