İyi geceler arkadaşlar bebegim 15 aylık ve her şeye alerjisi var bende diyet uyguluyorum ama nafile her tarafı egzama perişan oldu doktorum da sütten kes dedi ama benim nasıl keseceğim hakkında bilgim yok mastit olmaktan da korkuyorum yardımcı olursanız sevinirim bebegimi incitmeden kesmek istiyorum 😊