Yusram-47 Arkadaşlar hangi 2 numara mamayı kullanıyorsunuz evolvia sma kullananlar 2 numara nasıl şuan bebelac gold kullanıyorm ama oğlm çok sık kaka yapıyo önerilerinizi bekliyorum
Munisee Salmanc bende cok pahali ölücem😔😔😔 ama sipa baska bisey icmiyor ki arastrdm en iyisi sayilir mamalrda. Aptamilciler gelmeden ben kactim. Bi anda icimi dokesim gelsi bugn 4 kutu aldimda cigerim sizliyor
Hayalimmmm Saadetkaan mrhba tam 6 ayındamı 2 numaraya geçtiniz? Biz 1 aydır ek gıdada alıyoruz ama aptamil 2 de kusuyo 1 numara hala veriyorum sizdede ilk geçişte kusma oldumu?
Saadetkaan Hayalimmmm bi cok kiside ayni sikayet bende mamayi degistiricem galiba cunku bir gunde en az 3 yada 4 kez kaka yapiyor
Saadetkaan Hayalimmmm 1 numarada hic sikinti yasamadik ama 2 numara hem ishal hemde kusma yapti bizde
Duruu1 Yusram-47 sma kullanıyorum canım günde 1 kere bazen 2 kere yapıyo . Benimle aynı doğum yapan hemşire önermişti beyin gelişimini destekleyen tek mama kullanacaksan sma kullan demişti o gün bu gündür sma kullanıyorum memnunum
Yusram-47 Duruu1 bnde ona geçiyim o zamn benmde 4 bazen 5 bile yaptığı oluyor 2 numarası gelişimini nasıl etkiledi takip ettiysenz kilo boy açısından
Yusram-47 Duruu1 teşekkürler canm kullandm bi iki kutu ama bebelac gold iyi denince 2 numarasını ondn aldm ama çok sık kaka yapıyor ağzına bişy girer girmez yapıyo nasıl yaricak ona bnde bilemedim
Hayalimmmm Saadetkaan kusma bizdede var ozman herkezde aynı sorun 1 de hiç sorun yaşamadım ama 2 devamlı kusturuyo
Salmanc Munisee aptamil de ilave şeker var aptamil müş. Hiz. Kendisi söyledi hurma özü var bu sebeple bazı çocuklar da gaz yapıyor ve şekerli zaten hipp e göre. Aradığında çocuk doktoruna bağlıyor o bize conformil önermişti 4 5 ay kadar onu içti