Selam hanımlar ♥️🖐🏼 bebeğim 34+5 de prematüre olarak doğdu . 10 gün sonra 8 aylık olacak ama düzeltilmiş yaş olarak 7 aylık olacak yani gelişimi bir ay geriye göre hesaplanıyor . Size sorum bebekleriniz kaç aylıkken desteksiz oturmaya başladı ? Şuan düzeltilmiş yaşa göre 7 aylık oldu ve hala desteksiz oturamiyor bu normal mi acaba bebeği geç oturan var mı veyahut en geç ne zaman oturmalı aranızda doktor hemşire vs var mı ?