Aryam1 Selam kızlar, 13 eylülde sezeryan oldum genel anestezi ile, ve şuan akşamları özellikle belim ve sağ bacağım çok ağrıyor, hatta bazen bacağıma ağrı kramp gibi saplanıyor, benimle aynı durumu yaşayan varmı ?? Yada dr. Giden ??
Sibelll Aryam1 ben varım.Dizlerim çok ağrıyordu oturur kalkarken en sonda sağ diz kapağımın olduğu yer şişti doktora gittim durumumu anlattım.Zayıflayacaksın dedi🙂
Annemmm Aryam1 ben normal doğum yaptım ama, bel ağrım da var dizlerim aşırı derecede ağrıyor tam diz kapağım ve çevresi, bazen ayak bileklerim felan bilmiyorum niye😣
sebnem çok rahatsız ederse gidin doktora bende fıtık başlangıcı vardı evlenmeden önce doğumumun biraz ortalarında sırt ağrısı sonra geçti son ayında belim çok ağrıyordu şuan 5 ay oldu doğum yapalı bende normal yaptım ama inanın çok çok sancılı tutulup kalıyorum mr randevum var pazartesi valla bakalım doktor bana dolgit diye bi krem var içeriği baya geniş: eklem ağrıları ,iltihaplı ağrılar , yumuşak doku ağrıları,omuz sertliği,bel ağrısı yani bi kaç bir şey daha var yeni kullanmaya başladım emziren anneler kullanabilir hapta verdi şuan ona bakamıyorum ama bi sağlık ocağına sorup alın isterseniz deneyin danışıp doktorunuza inşAllah faydalı olur hepimize 😣