Merhabalar arkadaşlar 20 mayısta doğum yaptım ve bwbwgşm kuvezde suan 3000 gram bir iki güne inşallah çıkar diye bekliyoruz
Sizlere sormak istediğim yenidoğan bebek nasıl uyutulmalı hafifte olsa yastık kullanan var mı kusmasından dolayı boğulma tehlikeleri olabiliyormuş çok kusuyorlar mı hangi pozisyonda uyutuyorsunuz🤷♀️