Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 9 buçuk aylık oldu yürüteç almadım hem evim küçük takılıp düşer alan yok ortada dedim hemde doktorlarda önermiyor diye almak istemedim. Bebeğimde tutunup kalkıyor tutarak yürüyor yani bı 10-15 güne desteksiz yürür ama bugün kayınvalidem tutturdu illa yürüteç al hem yürümeyi öğrenir hem de sen rahat edersin oyalanir biraz diyor. Sizce almalı mıyım busaatten sonra gerekli mi