Gizeem3535
Hiiiiiç korkmayın, o anın tadını çıkarın derim ben 💕💕
Baş ağrısı olmaması için operasyon sırasında başınızı yüksekte tutmalarını söyleyin. Ayrıca olası bir mide bulantısı Olmasını engellemek için de doğum bittikten sonra sedyeden yatağa taşırlarken sadece karşıya bakın 💕
Gazınızı çıkarmadan taburcu etmiyorlar. Sıkıntı çekerseniz eğer elma suyunun iyi geldiğini duydum 💕
Gerçekten muhteşem bir yöntem, dediğim gibi tadını çıkarın o anın 💕
Doğuma girdikten yaklaşık 10 dk sonra bebeğiniz doğmuş olacak Allahın izniyle inşallah 🙏🏻 siz yavrunuzun tartılmasını, boyunun ölçülmesini, kıyafetlerinin giydirilmesini seyrederken sizin dikişleriniz De tamamlanmış olacaktır 🤗
Hayırlısıyla, sağlıkla kavuşun inşallah yavrunuza 🎈