Hata mi yapıyorum kızlar 😯bebeğim 13. Buçuk aylık tam bu ara çok iştahsız mama yi uyurken yiyor sadece 150 ml felan en fazla.. sabahları kahvaltı yapmıyor neler denedim olmuyor olmuyor ağzına verdiğim herseyi geri çıkarıyor sabahları hep böyle akşam çorba ve yoğurt yiyor genelde sorum su acaba gece yediği mama gaz yapiyorda ondan mi cani bisey istemiyor🤔mesela ben sahur yapıp yattığımda sabah aşırı gazım oluyordu afedersniz bebeğim de mi oyle🙄doktora da danisamiyorum lütfen yorumlarsanız sevinirim😌