Mom0870 çok geçmiş olsun.. inşallah tekrar etmez şikayetleriniz..bebeğim 2aylik.. bizde de mukuslu ve civik kaka var bir kere de kan gördüm bir de alttan çok gaz çıkarıyor onun dışında ciltte bir sıkıntı yok. . Pazartesi doktora götüreceğiz.. kaka ve kan testi de yapıldı mi size bu testler de önemli miymis. . Bebeginiz kaç aylık. .