Merhaba hanımlar şubatın üçünde normal doğum yaptm doktorada gittim kendiside bana iyileşmediğimi söyledi ilaç felan yazı bitti kullandım bir işede yaramadılar dikilerim hala yanıyor ağrıyor wc girdiğimde su falan değse yanıyor dokunsam ağrıyor ve daha cinsel ilişki olmadı bile napabilirm benim gibi olan varmı