Kızlar bebeğim 6.5 aylık ailem istanbulda oturuyor henüz annem hariç hiç biri göremedi koronadan dolayı gidemedik. Şimdi seyahat kısıtlaması kalktı ailem çok çağırıyor kardeşim de biletini aldı İstanbula. 11 haziranda batmandan İstanbula gidecek acaba onunla gitsek çok mu riskli olur kafam karıştı yardımcı olursanız sevinirim.