Ynsnrgl Merhaba, Kanz markasının Sunset modelini kullanıyorum, memnunum.
Park yatak alacaksanız dikkat etmeniz gereken tek şey iki kademeli olması, küçük olduğu aylarda üst kademeyi, büyüyüp ayaklandığı aylarda alt kademeyi kullanıyorsunuz.
İşiniz bittiği zaman kaldırmanız çok kolay, saklama çantası var. İkinci çocuğa filan saklanabilir ya da kuzen çocuğuna yeğene filan verilebilir.
Paraşüt kumaşından yapıldıkları için çok dayanıklı.
Bebeğinizi sallayarak uyutuyorsanız sallama aparatları var. (ben sallayarak uyuttuğum için kullanmıyorum)
Tekerlekleri var, kolayca başka odalara taşınıyor. (kapılar yeterince genişse)
Tatile, memlekete filan götürme şansınız var.
Her yaştan çocuk için ideal. 🌼