Anayimana ( öncelikle eski hesabımın sifresini unuttum mecbur yeni açtım bunu sormak için mi kayıt oldun demeyin🤗) kreşler acilacakmis. Ne yapacaksınız kızlar gönderecek misiniz? Kızım çok gitmek istiyor. Kararsızım🤨 gönderirsen vicdan yapmalı mıyım?
Mom0870 Anayimana göndermeyin okullar üniversiteler kapalı kreşlerin açılması çok saçma . Lütfen bir süre daha bekleyin insanlar şimdi çok rahatladı bir vaka sayısını gidişatı görelim.
Deletedmom297 Anayimana Benim anlamadigim kreşler acik ama cocuklara sokaga cikma yasgi var 😂😂😂 Nasil olcak o iş
Hayatmavisi Deletedmom297 18 yaş altı veli kontrolünde okula,geziye, memlekete, ziyarete gidebilir diye açıklama var🤗
Purple13 Anayimana çalışmıyorsanız göndermeyin. Çalışan insanlar için kreşleri açtılar mecburen. Bir çok kamu kuruluşu normalleşmeye başlayacak çalışıp bakacak kimsesi olmayanlar için açıldı.
17062019 Anayimana Valla buyuk oglum eylulde ilkokul 1 e baslicak.ama ben ona bile gonderip gondermemekte kararsizim.Allah izin verirse eylul ayindaki duruma gore hareket edicem.cocugumu sokakta bulmadim.sagligi ve canı egitimden once gelir benim icin.herseyi cok erken actilar.kres yasinda cocugum olsa su sira hele asla gondermezdim.
mrvcr Anayimana almanyada yalnızca anne baba aynı anda çalışıyorsa çocukları kreşe alıyorlar. burda da o tarz bir uygulama olacaktır sanırım. tüm çocukları kreşe aynı anda almazlar, sosyla mesafe ve temizliği idare edebilmek için kapasite düşüreceklerdir.