Zynpglsrn biz ek gıdaya başlayalı 1 ay oldu ilk zamanlar zorlandık ama 10 gün içinde adapte oldu diyebilirim :) sebzelerle basladim tabiki 3 gün kuralını hep uyguladim hala da devam ediyorum , sabahları yumurta sarısı bazen yoğurt bazen de peynir ile başladık simdi irmikli yulaf unlu veya tam buğday unlu bebe bisküvisi li peynirli :)mamalar yapıyorum biraz pekmez koyuyorum falan severek yiyor tarifleri “acıkınca yer” “bırak kendi yesin ” diye kitaplar almıştım ordan bakıyorum o şekilde ilerliyoruz bakalım corbalara geçeceğiz sanırım artık, size önerim bu bir öğün değil sadece tadımlık o yüzden yemezse ilk zamanlar da üzülme zorlama yavaş yavaş oluyor zaten anne sütü veya mama neyle beslemiyorsa ona devam etmelisin %70 ne zmaan isterse ,ek gıda diğer zamanlarda ve aç karnına tattirim yapmalısın kolay gelsin :)