kızlar bebeğim 4.5 aylık. normalde günde 2-3 kere kakasını yapar. son bi kaç gündür biraz sulu gibiydi sanki. ama bugün 24 saat boyunca hiç kaka yapmadı, az önce su gibi yaptı 😱 ateşi falan yok. sizce doktora götürmeli miyim? (1 hafta önce rota aşısının ikinci dozunu yaptırdım, ilgisi olabilir mi?)