Bebeğim ilk 3 ay geceleri çok güzel uyudu. Emmeye daha çok ihtiyacı olmasına rağmen emmek için bile uyanmazdı bazen. Ya da bi kere kalkardı. Gece 12-1 gibi uyurdu sabah 8-9 a kadar kesintisiz. Şimdi 5 buçuk aylık ve saat başı emmek için kalkan emmeden uyumayan hatta bazen yarım saate bir 20 dakkada bir kalkan bi kız oldu 🙄 ataktı dişti derken dişlerde çıktı iki tane ama. Yok uykularımız geri gelmedi. Uykusuzluktan çok yorgunum kendime eşime evime vakit ayıramıyorum. Eskisi gibi uyumaz mı bi daha 🙄😕 ya da neden uyumuyor dişleri de çıktı 🥺🥺🥺