Hiç böyle hayal etmemiştim. Kızımla hep kuvvetli bi bağım olsun istiyordum. Ama kızım resmen bana gelince ağlıyor. Kolik bir bebek günlerdr susturmyrm babasına gidnce susuyor halasına gidnce anneme gidnce falan susuyor ben alıyorum ağlıyor. Lohusalık pskolojsinj atlatamadm onu mu hissdyr acaba nasıl olacak böyle 😔