Bhdemir ben yaşadım bir yıl boyunca tam anlamıyla ilişki yaşayamadım. 1,5 yol hamile kalabildim. Normal doğumda düzelir diye düşündüm sonuçta bebek doğacaktı ve korkularım geçecekti diye düşündüm. Araştırdım daha kötüsü olabiliyormuş ters tepebiliyomuş. Son güne kadar normal doğum olarak devam etti son gün sezaryene karar verildi. Belki de rabbim yardım etti bilmiyorum. 3 yoldur evliyim hala ilk başta kasıyorum. Tam anlamıyla geçmiş değil