Rabiayyy
Adidas altarun kullandım memnundum. Nike revulation kullandım yumuşacık çok memnunuz Crocs sandalet kullanıyoruz şuan ondan da memnunuz çıkartmaya etmeye çalışmadı. Yalnız ilk adım ayakkabısı olarak ilk vicco bot tarzı aldım fakat kalıpları büyükmüş geçen seneden beri hala giydiremedim