Araseymen bizde 4 aylığız aynıyız.uyanıkken 5 dk yanlız durmuyor.en fazla 2 dk.ağlayıp resmen yanıma gel sıkılıyorum diyor çocuk .istiyor ki kucağıma alayım dans edelim,konuşalım.konuştuğum zaman karşılıkta vermeye başladı.hoşuna gidiyor. bazen pusete koyup mutfakta iki kap yemek atayım diyorum ocağa 5 dk iyi sonra yine başlıyor.biraz mızırdansın susar diyorum sağolsun ağlamanın şiddetini artırıyor kendileri..ona doğru uzandığımı gördüğü an sanki o ağlayan kendisi değil hemen susuyor.Gündüz o uyuyunca parça parça yapıyorım bişeyler.Tabii cam,kapı,mutfak dolabı falan hak getire.anca günlük işler o da 50 kere bölünüyor. ilk uyuduğunda topluyorsam ikinci uykuda makina açıyorum,üçüncü uykuda siliyorum vs…bence hepsi aynı.