Janss Aslında dediğin gibi geçiş dönemlerinde çocuğun verdiği sinyale göre hareket etmekte fayda var. Bazen oluyor ki Ayşe hiçbir şey yapmak istemiyor, benimle resim bile yapmak istemiyor, tekrarlamayı minimuma indirip işi inada bindiriyor. Bu dönemsel geçişleri yaşıyoruz zaman zaman. Sende Miraç’ın bu dönemde ki belirtilerine göre hareket edebilirsin. Şu an 2 yaş sendromu var evet ama söylediğin gibi Ayşe nin alıcıları hala aktif. Ayşe hep öyle bir çocuktu ama sanki öğrenmeye hep aç gibi tam annesinin kızı🤪 Bu posttan sonra fikirlerim değişecek gibi. Ablam ingilizce öğretmeni, Samsun a gideceğim 2 hafta sonra. Bakalım onun yönlendirmesi nasıl olur. O da başlatma taraftarı ama süreci nasıl yürüteceğimi bilemiyorum. Bir de şöyle Cansu, ilkokulda bize öyle kötü telafuz öğretilmiş ki Üniversite de bunu değiştirmem çok zor oldu. 1 sene hazırlık okudum ama imanım gevredi. Doğru bildiğimiz o kadar yanlışlar varmış ki temkinli olmamda ki sebepte bu. Versem alacak ama vermem ona bir şeyler katacak mı bilemiyorum zaten kreş döneminde ingilizce eğitimli bir yer düşünüyorum. İyice kafam karıştı, sağolasın 🤓 sen soruna cevap ararken, ben sorularımın cevaplarını arar buldum