Keremini evet ama ikinci çocuktan soğutmuyor değil😂 o ikisi normalde güçlü gaz damlaları ama maalesef biz de işe yaramadı çünkü benim kız anne sütündeki şekeri sindiremiyormuş o dönem bu da ona gaz yapıyormuş o yüzden relactaz kullandık 3. Ayda tanıştım relactazla tabi ona gelene kadar neler denedim neler 5.ayda da bıraktım çok şükür şimdi sadece probiyotik kullanıyoruz.