Gulsinemmsmsek Sana da birşey derse kayınvaliden, Madem gördünüz anne neden beni aramadiniz, esimi aradınız diye söyle…Hesap soracak elbet sormazsa sana uyuyamaz , A tipi kaynana 😅 Onun siz kavga ettiğinizi , oğlunun sana bağırıp çağırıp niye annemlere uğramadin diye dediğini duyup Zevkten 4 köşe olması lazım 😅
Ayyy Allah im ya asıl böyle Kaynanalari ben anlamıyorum ( 2 dk ugrasaydin diyenler )
Kimse kimsenin baskısı altında yasamaya mahkum degildir….İyi niyetli olsa zaten gelinini arar veya bağırır ordan yada olmadi alt kat kapıyı çalar 👍