seda2424 kizlar kizim 4 aylik gunduzleri kendim yikiyordum.ama usuyodu sanki artik aksamlri yikamaya basladik esimle ama biraz gec yikiyoruzki artik uyusun 11 gibi falan acaba iyi degilmi ole gec yikanmasi ?
YaseminElif seda2424 bende geç yıkıyorum 3 aylığız biz 8 de yıkıyorum biraz oyun giyinme alt değiştirme derken yoruluyor uykuya geçiyor daha rahat uyuyor 👍
Eda-aks34 seda2424 kendiniz tek nasıl yıkıyorsunuz imreniyorum walla ben korkuyorum kulapına su kaçar filan diye nasıl yapıyorsunuz ☹️
tgc seda2424 bizim kizda 4 aylık gündüzleri yıkıyorum akşam yikayinca sanki uykusu dağılıyor rahatlaması lazım tam tersi daha geç uyuyor ala ala
seda2424 Deniz2961 aynen canım bnde biraz gec yikiyorumki uyusun 😊 ama gece yikamak iyi degil diyolar gicik oluyorum
KbrArya 2.5 aylık kızım hergün akşam tek başıma 9 da yıkıyorum sonra masaj emme uyku 10 da uyuyor çok rahat oluyor. Uyku rutini oluşturdum kızım da hep alıştı 10 da uyumaya
_Rukayye KbrArya Her gün nasıl yıkıyorsunuz hem de tek başına 😔 oğlum her banyodan sonra ağlıyor masaj bile yapamıyorum hemen emmek istiyor emse bile durmuyor sorun ne anlamadım
KbrArya _Rukayye önce filede yıkıyodum baktım file hemen buz gibi oluyor leğenime su dolduruyorum önce biraz oynatıyorum öle sıcacık yıkıyorum beni hiç tedirgin etmiyor yıkanırken
Alpgdd _Rukayye benim oğlum da öyleydi. Banyo sonrası giydirmwk işkence gibiydi. Banyodan çıkınca fön makinesini çalıştırıyorum öyle susuyor. Eşim fön tutuyor yukardan ben de hemen yağını sürüp giydiriyorum
_Rukayye KbrArya Ben de öyle yıkıyorum küvetin içindeyken çok mutlu aslında ama sonrası dediğim gibi 😒 zamanla düzelir inşaallah