Bestem ben dün kullanmaya başladım, canım. 1 çay kaşığına sütümü sağıp içine çok az muskat rendeleyip yediriyorum sütün içinde. Sonra bebişe veriyorum. Her derde devadır, çok faydalıdır. Kendim de ya suya katıp içiyorum, ya da hoşaf yaparken içine rendeliyorum. Hem tadı çok güzel, hem şifalı. Faudasını da görürüm İnşaAllah. Dene istersen. Zararlı bir şey değil sonuçta. Geçmiş olsun