Arkadaşlar merhaba sütüm çok yoktu hipp combiotic mama da aldık.kutunun açıldıktan sonra 3 hafta içerisinde tüketilmesi gerektiği yazıyordu.hergün 1 kez kesin mama veriyorum 3 hafta içinde tüketilmesinin imkanı yok. Bazen sütüm çok olmadığında 2-3 kere verdiğim de oluyor 3 haftada bir mama mı almalıyız sütüm çok olmadığı için biriktiremiyorum da buzlukta