imgesi dediğim gibi fiyat sıkıntısı yoksa tabi ki en iyisi besafe ama ben o kadar vermek istemedim bir de bebek arabamız elele ve kalitesinden çok memnundum o sebeple oto koltuğuna da şans vermek istedim en önemlisi bebeğimin içinde rahat etmesiydi ve çok şükür boşuna almış olmadık arabaya bindikten 5 dk sonra uykuya dalıyor, uzun yolculuklarda 360 derece dönmesini kullanıyorum eğer kullanmak istemezsem sabitliyorum bagajdan sabitleniyor, konforu ve görünümü ve her şeyden önemlisi güvenlik testlerinden geçmesi tercih etme sebebim oldu ve çok memnunum ☺️