merhaba sevgili anneler;bebeğine/çocuğuna biyotinidaz eksikliği teşhisi konmuş ve ilaç kullananlara sorum şu ki,bizim hali hazırda kullanmakta olduğumuz ilacımız bitti ne kadar arayıp taradıysakta ilacı bulamadık malesef( ilaç sipariş üzerine gelen bi ilaçtı) bebeğim yaklaşık 4-5 gündür ilaç kullanmıyor.İlaç kullanmadığı zamanda bi sıkıntı yaşar mıyız? Bide sizler hangi biyotin ilacını kullanmaktasınız ? Cevap verirseniz çok sevinirim,teşekkürler şimdiden 🌸