Kizlar biliyorum belki happy momda sor diyeceksiniz ama elbet burdaki annelerde yasamis ve bebekelrine kavusmustur diye dusundugum icin yaziyorum 15 haftalik hamilryim ve 4 gundur feci sekilde dis agrisi cekiyorum dolgum kirilip disim apse yapmis bugun agridan bayilicaka noktaya geldi ve doktora gittim doktor hafif dozda antibiyotik ve parol yazdi agrisi gecince gel ya cektircez yada bi caresine bakicaz dedi ama ben antibiyotik icecegim icin cok korkuyorum kalbimi bozmak istemiyorum rabbim korur diyorum ama aldigim ilaclar yada anestezi bebegime bi zarar verirmi bi hasar verirmi dokotrum hayir dedi dis doktoru apseli olusu ve curuk bi sekilde gezmen daha kotu dedi hamilelikte dis cektiren kanal veya dolgu yaotiran antibiyotik kullanan annler bebeginiz ne durumda herhangi bir olumsuzluk yasadinizmi 2. Yavrum ve eger ilerde yapilan ultrasonlarda hafif bi sorun olsa bile kendimi suclarim 😔