Mickeylover Canım çok normal henüz 1 haftalık… Sürekli emme sebebi hem seni hissetmek istemesi, hemde salgılanan büyüme hormonu yüzünden. Atak haftalarında da görüceksin ya aşırı yerler ya hiç yemezler. Eğer doyduğunu görüyorsanız mamada veriyorsanız büyük ihtimal uykuya geçiş için emmek istiyordur. Emzik verebilirsin. Ben emzik verip süpürge makinesi sesi açıyorum youtube dan. Şuan 3 aylık gece sadece 1 kere kalkıyor.