Aylingneess yine ben 😂 neredeyse her posta yazıyorum ya ama ben yaşadım bebeğim çok ağladı başkaları yaşamasın diye yazıyorum valla.
Canım benim bebeğim daha küçük 2 aylık bizde 1.5 aylıkken farkedip doktora gittik artık kakası ekşi ekşi kokuyordu bağırsaklarında mikrop varmış ilaç kullandık düzeldi