Mltmrzgari ben ilk iki hafta sağdım biberonla verdim. Arada sürekli deniyordum. Nuk marka silikon uçla tuttu birtek mememi. O günden beri de sadece aynı silikonla alıyor memeyi. Başka çare olmadığı için öyle veriyorum ben de. Yani sürekli deneyin, başka yolları olabiliyor, bizmki silikon ucun markasını bile seçmişti.