Selam anneler, bebeğim 14 günlük. Bir kaç gündür akşam saatlerinde huysuzlanıyor ve çığlık atarak ağlamaya başlıyor. Akşam 6 ila 10 arası böyleyiz, ara ara çığlıklı ağlamaklı, ara ara dinlenmeli. Sizce sebebi gaz mı? Aç olduğunu düşünmüyorum, çünkü bir memeyi 20 30 dk kadar emiyor ve ara ara da mama takviyesi alıyor 🙄